dimecres, 18 de març del 2020

Cançons en anglès


Cançons en anglès!


Hello song. Super Simple Songs.

If you are happy. Super Simple songs.

Song: Days of the Week.

Story: Steve and Maggie from Wow English TV. Episode: Toys.

Review of the toys: ball, car, teddy bear, doll, train, dinosaur and plane.
Parts of the body dance: Head and shoulders, knees and toes.

Parts of the body dance: One little finger.

Numbers dance: How many fingers?

Bye-bye dance song.

Joc del 'Veig, veig'


Joc del 'Veig, veig'


Anem a jugar al joc popular " Veo, veo": " Veig, veig"... Pensau a dir el SO DE LA LLETRA... Comença per la lletra SSSSSSSS... (no pronuncieu ESSE!)... SOFÀ!!!

Circuit de psicomotricitat


Circuit de psicomotricitat


Sí, a casa també podeu fer psicomotricitat!
Aprofitau el vostre espai per a muntar un circuit. Procurau que sigui un lloc segur, revisau que estigui lliure de columnes, pilars, radiadors, mobles o objectes amb els que es puguin fer mal.

Avui farem: bots a peu coix, ens arrossegarem com una serp, durem un objecte davall la barbeta fins a un lloc determinat, i farem la croqueta. Els més atrevits, poden fer el circuit de manera inversa, per enrere!

Els pares també podeu fer ‘psico’!

Diari: què he menjat avui


Diari: què he menjat avui


Avui dedicarem el nostre diari a dibuixar o escriure (segons el nivell dels infants) els diferents aliments que han menjat (exemple: pa amb oli, fruita, macarrons, peix amb verdura...). Darrere la feina del diari han de copiar el seu nom (els que encara no el saben escriure) i escriure'l sense model els que ja l'escriuen. Els infants de 5 anys han d'escriure o copiar el nom i llinatges sencer.

El conte: La talpeta


El conte: LA TALPETA


Activitats a partir del conte que podeu realitzar:

1. Parlar sobre el conte: qui és la protagonista? qui li havia fet allò al cap? quins animals surten al conte? què preguntava la talpeta a tots els animals que es trobava?

2. Escriure el nom de tots els animals que surten al conte ordenats cronològicament (aquesta activitat va dirigida als infants de 4 i 5 anys que comencen a escriure). Darrere la feina dels animals han de copiar el seu nom (els que encara no el saben escriure) i escriure'l sense model els que ja l'escriuen. Els infants de 5 anys han d'escriure o copiar el nom i llinatges sencer. Pels més petits o els que encara els costa poden fer un dibuix dels animals del conte.

3. Modelar un personatge del conte amb fang, plastilina o aprofitar la pasta de sal que hem fet.