divendres, 13 de març del 2020

RECOMANACIONS PER TREBALLAR L'ÀNGLES


Super simple songs: https://youtu.be/tVlcKp3bWH8
If You’re Happy And You Know It | Kids Songs | Super Simple Songs: https://youtu.be/M6LoRZsHMSs
What's Your Favorite Color? | Kids Songs | Super Simple Songs: https://youtu.be/zxIpA5nF_LY
How Many Fingers? | Kids Songs | Super Simple Songs: https://youtu.be/xNw1SSz18Gg
Head Shoulders Knees & Toes (Sing It): https://youtu.be/1GDFa-nEzlg
This Is The Way We Get Dressed | Kids Songs | Super Simple Songs: https://youtu.be/1GDFa-nEzlg
Colours for Kids | English For Children | Steve and Maggie: https://youtu.be/a9fCoDWbMRw
Dangerous Toys | English For Children | English For Kids: https://youtu.be/0tBTF6qV1ZY
Body Parts for Kids and Animal Farm from Steve and Maggie | Stories for Children by Wow English TV: https://youtu.be/OV7SU8hGBdk
Animal Story for Kids + MORE Stories for Children from Steve and Maggie | Learn Wow English TVhttps://youtu.be/P0_wYxOvPKk
Family Story for Kids from Steve and Maggie | Speaking and Learning Wow English TV:: https://youtu.be/VvrG4JguNQk 
A crazy Face | English Stories for Children | Story for Kids with Steve and Maggie:  https://youtu.be/pKz0RvDXCVA

RECOMANACIONS PER AQUESTS DIES SENSE ESCOLA

Aquí teniu una sèrie de recomanacions per a que els infants treballin i s'entretenguin una estona cada dia. S'ha de treballar de forma lúdica, ha de semblar un joc, i relaxada, graduant la dificultat i el nivell d'exigència segons els èxits que es vagin aconseguint:

Treure's la roba deixant-la ordenada i posar-se-la sense ajuda.
Posar-se i treure's les sabates. Arraconar-les.
Mocar-se sol/a.
Fermar i desfermar botons.
Ordenar les seves coses.
Tenir autonomia en el control d'esfínters (pipí i caca)
Rentar-se les mans sol/a.
Participar en les activitats quotidianes:
Parar i desparar taula.
Pelar fruita amb les mans (mandarines, plàtans...).
Fer d'ajudant de cuina (batre ous, posar i remenar una salsa a la pasta...).
Escoltar contes (llegits i explicats).
Explicar fets viscuts mantenint la coherència en el discurs.
Copiar o escriure el seu nom amb lletra de pal entenedora.
Copiar paraules amb lletra de pal (noms de la família, dels companys/es, llistes...).
Comptar objectes (pinyes, plats...).
Copiar o escriure números (telèfons, preus...).
Dibuixar i pintar (ceres, retoladors, pintura...).
Fer  trencaclosques, encaixos, bufar bombolles...
Arrugar, esqueixar, aferrar... paper.
Fer tombarelles, pujar i baixar escales alternant els peus, caminar, córrer, saltar...
Respectar les normes de convivència.
Fer jocs tradicionals (saltar a corda, fet i amagar...).
Cantar cançons i gaudir d'audicions de música diversa.
Fer jocs de càlcul mental (sumes i restes).
Retallar paper vigilant que s'agafin correctament les tisores.
Fer jocs de taula (parxís, oca, dòmino, cartes de les famílies...).
Copiar o escriure paraules,  frases i petits texts  de forma  entenedora, vigilant que s'agafi bé el llapis i la direccionalitat de les lletres sigui correcta
Llegir contes i petites històries en lletra de pal (segons les seves habilitats).